reewind

Alla inlägg under januari 2012

Av Rebecca - 12 januari 2012 15:45

Hello!
Idag har jag typ vart på skolan som vamligt :P ska väl kolla om jag har nån läxa! 
Jag tar en blogg paus typ för har läxor m.m haha ;)
Asså jag saknar min bff men hon e typ sur på mig :(, jag säger inte
vem det är för det behöver ni inte veta ;)You are my light in the darkness, baby! Hoppas du läser detta! <3


Av Rebecca - 4 januari 2012 11:02

Hello!
Igår åkte jag och min kusin till momma och moffa, den va en fullis som pratade med oss! haha, och när han klev av bussen i svenstavik hade han kissat på sig:S och han va typ 50+! Aja igår gjorde vi inget spelciellt, och idag kommer vi nog inte heller göra nått för det snöar ganska mycket ;) hej dåå! <3

Av Rebecca - 3 januari 2012 06:20

Idag ska jag åka till min momma och moffa :D med min kusin, vi åker typ klockan 12.20 ;) men innan vi åker ska vi gå runt på stan :) Jag tror att jag kanske inte kommer kunna blogga nått när jag är där, jag kanske gör de. Jag kommer hem på fredag så kommer blogga då :) men nu ska jag packa det sista så ni får ha det bra!! <3

Av Rebecca - 2 januari 2012 13:56

Heej!
Ledsen att jag inte bloggat på så länge, vet inte varför jag inte bloggat :/
Idag har jag iallafall inte gjort nått och kommer nog inte göra nått heller!
Från och me nu ska jag försöka blogga varje dag!! :)
Nån som har tips om vad jag ska skriva?
Jag firade iallafall nyår med mina kusiner :D
Men nu ska jag kolla några bloggar sen ska jag måla nglarna!
Hare braaaaa! <3<3
 

Tycker ni att det här ska va min header? :)
 

Presentation


Hej Jag heter Rebecca, jag gillar att dansa och va med kompisar i den här bloggen kommer du kunna läsa om mitt liv! Alltså mitt liv i bild och txte ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards