reewind

Alla inlägg under november 2011

Av Rebecca - 24 november 2011 16:20

Jag tar en bloggpaus,jag börjar blogga igen på måndag! :)

Av Rebecca - 21 november 2011 08:28

Jag bloggar sen efter skolan :P haha, onödigt inlägg men ändå xP

Av Rebecca - 19 november 2011 09:35

    
Hej!
Idag ska jag på  Boda Borg med några kompisar!
Sen ska en kompis sova hos mig :)
Jag kanske bloggar igen när jag kommer hem :P 
men hare bra :D

Av Rebecca - 18 november 2011 15:36

Tjeenare!
Idag har jag vart på skolan  och till frukost åt jag tårta! Haha :)Idag äre ju min födelsedag! (Stolt) började 2o i tio och slutade kvart över två :D sista lektionen hade vi svenska och då fick vi ju fika:) Nu typ har jag målat naglarna (<3)  nu ska jag på donken och äta :) hej dåå
     

Av Rebecca - 17 november 2011 19:38

Heej!
Idag är det ju torsdag och vi hade Svenska och på nått sätt kom vi fram till att vi skulle ta med oss fika på Svenskan imorgon, så idag efter skolan så va jag med Carro och vi bakade cup cakes. Meb det gick ju jättebra! NOT! Först så glömde vi Philadelphiaosten, så då va hennes lillasyster snäll och gick och köpte det. Sen så skickade vi sms till henne för vi såg att det inte fanns så mycket socker men hon hann inte se sms:et så då fick Carro cykla på affärn och då hann jag skicka ett sms att hon skulle köpa florsocker också! sen råkade jag göra fel. istället för att vispa i osten så vispade jag osten!!! :P men hare braaaa!

Av Rebecca - 17 november 2011 07:19

Hej nu är jag tillbaka!
Jag har ju vart i Thailand, och jag har kommit hem nu...
Så jag hade tänkt att börja blogg nu typ :P
Ja i veckan har jag vart på skolan. I Måndags hade jag dans och i Tisdags också, och i tisdags var jag på typ ljusparty eller vad det heter. och igår t jag midda med mamma och mina bröder för jag fyller år IMORGON!!
men nu ska jag gå på skolan .
hejdå

                                    /Rebecca  

Presentation


Hej Jag heter Rebecca, jag gillar att dansa och va med kompisar i den här bloggen kommer du kunna läsa om mitt liv! Alltså mitt liv i bild och txte ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards